Subject: RE: Avaldus
From: "Toomas Raud" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: "Tiit Vunk" <[email-masked]>
Date: Thu, 29 May 2025 14:14:12 +0300

Tere

Vabandust, nüüd on ka manus olemas.

Parimate soovidega

Toomas Raud

Juhataja

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 742 0805

+372 504 7566

Rain Transport AS

Viljandi mnt 92, Räni alevik,

Tartu maakond 61708

 <https://www.rain.ee/> www.rain.ee

Autokaubaveo-, ekspedeerimis- ja ladustamistegevuses rakendatakse
vastavaid viimaseid Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsiooni ELEA
üldtingimusi, ELEA autokaubaveo üldtingimusi ja ELEA ladustamise
üldtingimusi.

From: Toomas Raud
Sent: Thursday, May 29, 2025 2:01 PM
To: Transpordiamet <[email-masked]>
Cc: Tiit Vunk <[email-masked]>
Subject: Avaldus

Tere

Manuses on avaldus.

Parimate soovidega

Toomas Raud

Juhataja

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 742 0805

+372 504 7566

Rain Transport AS

Viljandi mnt 92, Räni alevik,

Tartu maakond 61708

 <https://www.rain.ee/> www.rain.ee

Autokaubaveo-, ekspedeerimis- ja ladustamistegevuses rakendatakse
vastavaid viimaseid Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsiooni ELEA
üldtingimusi, ELEA autokaubaveo üldtingimusi ja ELEA ladustamise
üldtingimusi.